Kundeservice: Få svar på alle dine spørgsmål

Henter data...


Kontaktoplysninger

Eventyrsport Kundeservice
Tlf.: 78789020
Man - fre: 10.00 - 17.30
E-mail: kundeservice@eventyrsport.dk



  1. Levering - hvor hurtigt modtager jeg min bestilling?
  2. Kan jeg ændre indholdet af min ordre - eller skifte adresse?
  3. En vare er udsolgt - får I den hjem igen?
  4. Kan I hjælpe med at finde den rigtige størrelse - er varen stor i størrelsen?
  5. Jeg vil gerne have mere information om en vare
  6. Ordrebekræftelse - jeg har ikke modtaget en ordebekræftelse?
  7. Hvordan kan jeg følge mine varer - Track'n'trace?
  8. Returnering - fortrudt køb/forkert farve
  9. Returnering - defekt vare/reklamation?
  10. Kan jeg bytte en vare købt i Eventyrsports webshop i én af Eventyrsports butikker?
  11. Rabatordning foreninger
  12. Har I en butik? 
  13. Hvordan fungerer jeres prisgaranti? 
  14. Andre spørgsmål


1) Levering - hvor hurtigt modtager jeg min bestilling?
Når du køber en vare på Eventyrsport.dk, vil vi forsøge, at sende den samme dag, hvis bestillingen er lagt mandag - fredag inden kl.14:00. Som udgangspunkt er varen fremme næste hverdag, men det kan tage op til 3 hverdage, alt efter travlhed hos postudbyderen.

Post Danmark: Varen ankommer til omdeling dagen efter afsendelsen, fra Eventyrsport.dk og du kan følge pakken på det Track´n Trace (pakkenummer), som står i den kvittering du modtager via e-mail, når din vare bliver afsendt. Tjek eventuelt spamfilter/uønsket mail. Det kan tage op til 24 timer før nummeret registreres hos Post Danmark.

<strong >GLS - Pakkeshop: Varen ankommer til din lokale GLS Pakkeshop og du modtager en sms og/eller e-mail, når pakken er klar til afhentning i pakkeshoppen. Det kan tage op til 24 timer før nummeret registreres hos GLS.

<strong >GLS – Til min arbejdsplads: Varen ankommer til din arbejdsplads og udleveres til reception, portner eller lignende. Der skal kvitteres for modtagelsen.


2) Kan jeg ændre indholdet af min ordre - eller skifte adresse?
Det er muligt at ændre en ordre, hvis vi ikke har nået at pakke din vare. Derfor skal du hurtigst muligt kontakte kundeservice på tlf.: 78789020 med din ændring. Dog kan vi ikke garantere, at vi kan nå at udføre ændringen, hvis din vare er pakket og klargjort til forsendelse. Vi kan ikke sende varer der ikke er betalt for.


3) En vare er udsolgt - får I den hjem igen?
Vi har rigtig mange varer og derfor vil der også være udsolgte varer. Kundeservice kan ikke fortælle dig, om en vare kommer på lager igen, men de kan hjælpe dig med at undersøge, om en af vores butikker skulle ligge inde med varen. Ring til kundeservice på tlf.: 78789020 så undersøger vi, om varen kan findes i en af butikkerne. Du kan også selv kontakte din lokale Eventyrsport butik, som kan være behjælpelig med at skaffe en bestemt vare hjem. Se listen over butikker her www.eventyrsport.dk/find-vores-butikker


4) Kan I hjælpe mig med at finde den rigtige størrelse - er varen stor i størrelsen?
Kundeservice kan desværre ikke svare på, om en given vare er stor, eller lille i størrelsen. Det afhænger lige så meget af, om du selv er stor eller lille i størrelsen, så derfor er dette spørgsmål for komplekst til at kundeservice kan svare på det. Køb den størrelse som du plejer at købe, du er altid velkommen til at returnere den og få byttet til en anden størrelse efterfølgende.


5) Jeg vil gerne have mere information om en vare
Vi bestræber os på at skrive så meget om produktet som muligt, på webshoppen. Hvis du ønsker yderligere teknisk information, kan du kontakte os her: https://kundeservice.eventyrsport.dk/hc/da
 Jo mere præcist dit spørgsmål er, jo mere præcist kan vi svare.


6) Ordrebekræftelse - jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse, når du har færdiggjort en ordre, kan det skyldes to ting.

 1. Du har tastet din e-mailadresse forkert, da du afgav ordren.
 2. Din ordrebekræftelse er stoppet i dit eget SPAM-filter, eller hos din udbyder.

Vi har desværre ikke mulighed for at gensende din ordrebekræftelse. Du modtager en mail fra Post Danmark, eller GLS når din pakke afsendes. Husk at checke dit SPAM-filter, hvis du ikke modtager en e-mail i løbet af 24 timer, efter at du har afgivet ordren.


7) Hvordan kan jeg følge mine varer – Track & Trace?

Når vi afsender din vare fra Eventyrsport.dk, modtager du en e-mail med et Track & Trace nummer, så du kan følge din pakke på vej til sin destination. Tjek eventuelt spamfilter/uønsket mail. Modtager du ikke en e-mail indenfor 24 timer, eller den næstkommende hverdag, kan du kontakte os her: https://kundeservice.eventyrsport.dk/hc/da så kan vi undersøge, hvor langt din pakke er nået. Har du valgt ”Levering til en Eventyrsport.dk butik”, kan du med fordel ringe til den butik du har valgt, og få en status på om din pakke er ankommet. <span >Du kan også se det medsendte Track & Trace nummer. Hvis varen står som ”Leveret”, er pakken ankommet til butikken. OBS! Vær opmærksom på, at din pakke ligger i 7 kalenderdage i henholdsvis pakkeshop og pakkeboks.


8) Returnering - fortrudt køb/forkert størrelse

Hvis du fortryder dit køb fra Eventyrsport.dk, skal du udfylde den returseddel, som du har modtaget sammen med varen. 

Der er vedlagt en gratis returlabel i pakken, den bedes du venligst tape uden på pakken - vær opmærksom på, om pakken oprindelig er leveret med GLS, eller PostNord, - så du får returpakken indleveret det rette sted!

Ved returnering hæfter du, som køber selv for varen, indtil den er i vores hænder.
HUSK derfor altid at sørge for, en kvittering af returneringen.

Hent din gratis returlabel her: www.eventyrsport.dk/returlabel - hvis din returlabel er bortkommet, eller du får brug for en ekstra, i forbindelse med foreksempel en reklamation.

Vi ombytter ikke returvarer sendt til webshoppen. Ønsker du en anden vare, er den hurtigste måde, at bestille denne på vores hjemmeside. Så ved du med det samme, om den pågældende vare er på lager og risikerer ikke, at den bliver udsolgt, mens din pakke er på vej retur til os.

Har du købt varen online, og efterfølgende returnere den, gør vi opmæksom på at vi kun refundere pengene til det kort som er anvendt på originalordren.

Hvis du har mistet din returseddel, kan du hente en ny her


Eventyrsport A/S

Att: Kundeservice

Sletvej 50S

8310 Tranbjerg


9) Reklamation - defekt vare/reklamation

Hvis du uheldigvis modtager en defekt vare fra Eventyrsport.dk, eller hvis din vare går i stykker indenfor garanti-perioden, kan du se her hvordan du skal forholde dig:
https://kundeservice.eventyrsport.dk/hc/da/categories/13799742984349-Reklamation

Tøj og fodtøj skal være rengjort!


10) Kan jeg bytte en vare købt på Eventyrsports webshop i én af Eventyrsports butikker?

Du kan bytte alle varer købt online, i din lokale Eventyrsport butik. Du skal blot medbringe varen, samt kvitteringen. Du kan både bytte varen og få pengene retur indenfor 365 dage, og indenfor de almindelige handelsbetingelser, der er gældende på Eventyrsport.dk. Se betingelserne nedenfor.

 


11) Rabatordning - foreninger

Hvis din virksomhed, eller forening har en rabataftale med Eventyrsport A/S, skal du anføre dette i feltet ”Har du en kommentar til ordren” - som du finder under punkt 3, inden du skal til at checke ud. Vi fratrækker rabatten manuelt, inden vi fakturerer dit betalingskort.

 


12) Har I en butik?

Eventyrsport har flere butikker, spredt ud over hele Danmark. Se listen over butikker her:

www.eventyrsport.dk/find-vores-butikker

13) Hvordan fungerer jeres prisgaranti?

Med Eventyrsports prisgaranti har du sikkerhed for, at prisen altid er konkurrencedygtig. Det betyder, at hvis du ser en 100% identisk vare billigere et andet sted i Danmark (.dk), så medbring dokumentation i din lokale Eventyrsport butik eller find mere information her: 
https://kundeservice.eventyrsport.dk/hc/da/categories/13805445673373-Prisgaranti

Vores prisgaranti er gældende i 14 dage fra købsdatoen. Prisgarantien bortfalder, hvis varen er bestilt hjem specielt til dig og ikke indgår i vores sortiment, eller hvis varen annonceres som ”begrænset parti”, ”køtilbud” eller "ophørsudsalg"

 

14) Andre spørgsmål?

Fin dit svar i vores Helpdesk eller kontakt hvis du har andre spørgsmål

https://kundeservice.eventyrsport.dk/hc/da

Vi bestræber os på at hjælpe dig bedst muligt, samt give dig den bedst tænkelige service. Ring eller skriv til os, så svarer vi hurtigst muligt.

 


 

Har du spørgsmål til udstyr og lignende, så kig her

Hvis du har andre spørgsmål til for eksempel udstyr, valg af telt, pleje af fodtøj og lignende, så kig forbi bloggen hvor vi har samlet en række informative artikler, interviews, turbeskrivelser og gode råd.

 

Få flere gode råd og svar på dine spørgsmål i Eventyrsports blog