covid-19 / bytte og refundering i butik & Webshop 

    COVID-19 – Hold dig opdateret her

    I Eventyrsport er det vores fornemmeste opgave at give dig den bedste oplevelse, og derfor kan du her holde dig opdateret om levering, tilgængelighed, indløsning af gavekort og meget mere.

    OBS: Vores butikker er igen åbne. (Butikken i Frederiksberg Centeret er fortsat lukket)
    Du kan derfor igen vælge levering til butik via vores webshop, eller møde fysik op i din lokale Eventyrsport-butik.

    Du kan derfor også returnere dine købte vare i vores fysiske butikker.
    Husk din bon og varen i god, original stand.

    Vi leverer, som vi plejer

    Lige nu tilbyder vi levering, som vi plejer. Vi leverer gratis inden for 1-3 hverdage uanset købets størrelse. Hvis der opstår forsinkelser eller ændringer, sørger vi for at give dig besked, og hvis du har spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeserviceteam, der holder åbent helt som normalt.

    Ønsker du returnering via webshoppen.

    Du kan fortsat returnere til webshoppen. 

    Varer købt i en fysisk butik kan returneres til webshoppen på nedenstående betingelser:

    • Hent en gratis returformular her: https://www.eventyrsport.dk/returlabel.html
    • Udfyld returformularen. Husk at skrive bonnummeret som ordrenummer. Har du ikke bon eller ordrenummer, bedes du skrive dit telefonnummer.
    • Vedlæg dit registrerings- og kontonummer i pakken, så vi hurtigt kan returnere dine penge via bankoverførsel. 

    Har du bestilt via hjemmesiden, har vi vedlagt en gratis returlabel i din pakke. Den skal du blot sætte på pakken, hvorefter du indleverer pakken i en pakkeshop. Har du mistet din returlabel, eller ønsker du at returnere flere varer på ordren, kan du selv hente en ny på ovenstående link.


    Ønsker du ombytning til anden vare, anbefaler vi, at du køber varen på ny via www.eventyrsport.dk. På denne måde sikrer du dig, at varen er på lager, og at du får varen hurtigt leveret. Vi kan i øjeblikket ikke reservere en vare for dig, og vi kan heller ikke skaffe en vare hjem, som vi ikke har på lager. Vi henviser derfor til vores store udvalg på www.eventyrsport.dk. Vi håber, at du finder noget, som du kan bruge.




    Vores kundeserviceteam sidder klar

    Vores kundeserviceteam har åbent helt som normalt og er klar til at besvare dine spørgsmål. 

    Send en e-mail til: kundeservice@eventyrsport.dk.

    Ring på telefon: 7878 9020.

    Vi har åbent mandag-fredag 10:00 – 17:30


    Varer købt i Eventyrsport ombyttes til andre varer, når:

    Varen er ubeskadiget og har det tilhørende prismærke på samt er i ubrudt emballage.

    Ved byttemærke: Varen byttes senest den dato, der er anført på byttemærket.

    Returregler:

    Som en ekstra service tilbyder vi, at beløbet for en vare kan refunderes under ovennævnte og følgende forudsætninger:

    Varen returneres med gyldig bon senest 365 dage fra købsdato.

    Varen er ikke købt med tilgodebevis/gavekort

    Vedr. varer købt på hjemmesiden - klik her.


    Gebyr på kreditkort:

    Betalinger med kreditkort bliver pålagt et gebyr på op til 1,95 % af købsbeløbet, hvis kortet er udstedt uden for EU, eller kreditkortet er et 'firmakort'. Du kan se gebyrbeløbet på din kvittering. Dankort, VisaDankort og andre debetkort bliver ikke pålagt gebyr.


    Reklamationer:

    Eventyrsport yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles til butikken, hvor varen er købt, indenfor rimelig tid, og gerne så snart det opdages. Varen kan efterfølgende medbringes til butikken, eller afleveres til vores webshop, som også kan behandle din reklamation. Produktet skal være rengjort, når det afleveres. Eftersom butikkerne i øjeblikket ekstraordinært er lukket, kan du kontakte vores kundeservice, som vil behandle din reklamation hurtigst muligt.

    Husk at udfylde retursedlen samt at medsende en kopi af din kvittering på varen. Vi gør opmærksom på, at behandlingen af din reklamation kan vare op til tre uger. Som forbruger i EU har du altid mulighed for at klage via Forbruger Europas ODR Portal: her

    per side
    Sorter stigende